إبنة البلوغر هبة السيد تعترف: أخويا مارس معي زنا المحارم وأخويا الصغير إكتشفنا

ملف البلوغر هبة السيد

كشفت التحقيقات في قضية البلوجر هبة السيد صاحبة قناة أم زياد وهبة بمواقع التواصل الاجتماعي، أقوال ابنة المتهمة هبة السيد والتي تدعي حبيبة ح. ع، البالغة من العمر 15 عاما، التي اتهمت والدتها أمام جهات التحقيق، بالحقد عليها، قائلة: ماما قعدتني من المدرسة عشان تطلع النقص اللي عندها فيا، عشان في سني كانت خدامة.

التحقيقات في قضية البلوجر هبة السيد

وننشر أقوال ابنة البلوجر هبة السيد بالتحقيقات في القضية التي حملت رقم 7944 لسنة 2023 مركز الخصوص، والمتهمة فيها البلوجر هبة سيد صاحبة قناة أم زياد وهبة، وابنها وزوجها.

علاقة غير شرعية

قالت ابنة البلوجر هبة السيد: الموضوع بتاع علاقتي بأخويا محمد ده كشفه أخويا الصغير زياد لماما في الشقة الجديدة، وتفاصيل القصة هي إن محمد أخويا كان بيمارس معايا حاجات عيب وكان بيفضل يلامس جسمة فيا وأنا كنت بحاول أبعده لكن هو كان مصمم إنه يعمل كده، وكنا بنتعامل عادي كل يوم ولا أكن في حاجة حصلت، لكن موضوع محمد ده كان بيحصل فعلا في الشقة القديمة أكثر من مرة وكان بيلامس جسمه فيا كتير.

وتابعت ابنة البلوجر هبة السيد: كل مرة كان يعمل كده لمدة 3 دقائق أو 4، والموضوع ده حصل كثير والمرة الوحيدة اللي حصل فيها كده كان قدام زياد أخويا الصغير في إجازة نص السنة وساعتها ماما مقالتليش حاجة لا ليا أنا ولا محمد أخويا وآخر مرة حصل الموضوع ده كان في الأسبوع اللي قبل العيد.

وبسؤالها عن ادعاء والدتها أنها اكتشفت تعدي شقيقها محمد حال تواجدهم بمسكنكم القديم، أجابت ابنة البلوجر هبة السيد: الكلام ده أصلا محصلش لاهي اكتشفتنا ولا شافتني والكلام ده ولا مرة عكس اللي هي قالته في الفيديو، هي بس استغلت إن زياد قالها إن محمد أخويا عمل كده معايا من 3 شهور قدامه لكن محصلش إنه عمل كده أصلا وهي بس بتقول كده عشان ترد علی بابا وتفضحنا قدامه وقاصده إنها تفتري عليه، وطبعا لما تفتري عليه وتقول إنها قالتله موضوعي أنا وأخويا وهو ميعملش حاجة ويقول لمحمد يضرب نفسه بالشبشب.
تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -
    news-releaseswoman