طليق البلوجر هبة السيد: إبني إعترف بهتك عرض أخته حسب إعترافاته

ملف البلوغر هبة السيد كشفت التحقيقات في قضية البلوجر هبة السيد صاحبة قناة أم زياد وهبة بمواقع التواصل الاجتماعي، أقوال طليق البلوجر هبة السيد، الذي يدعى حمدي.ع، البالغ من العمر 52 عاما، ووجهت جهات التحقيق إلى المتهمة هبة السيد تهمة الإتجار بالبشر، بتعاملها في أشخاص طبيعيين هم أطفالها؛ حيث ظهرت في مادة على مواقع التواصل الاجتماعي تحت عنوان: مسكت ابني مع أخته في أوضة النوم بيعاشرها. التحقيقات في قضية البلوجر هبة السيد وننشر أقوال طليق البلوجر هبة السيد بالتحقيقات في القضية التي حملت رقم 7944 لسنة 2023 مركز الخصوص، والمتهمة فيها البلوجر هبة سيد صاحبة قناة أم زياد وهبة، وابنها وزوجها. وجاءت أقوال طليق البلوجر هبة السيد بالتحقيقات كما يلي: طليق البلوجر هبة السيد: بعد ما مراتي صورت الفيديو ونشرت على صفحتها قصة علاقة ابني محمد وأخته حبيبة أنا بقيت شاكك وعايز أطمن على بنتي فوديتها لدكتورة نسا وتوليد بعد موضوع الفيديو دا بحوالي 3 أيام وفحصنا غشاء البكارة والدكتورة قالتلي بنتك تمام مفيهاش حاجة ولسه بنت بنوت. وبسؤال طليق البلوجر هبة السيد بالتحقيقات عن اعتراف نجله محمد بهتكه لعرض شقيقته عدة مرات وفي أزمنة مختلفة؟ ج: أنا مشوفتش حاجة من الكلام ده وهو ما دام اعترف خلاص يستحق جزاؤه لكن أنا مشوفتش حاجة من الكلام ده. س: وما قولك وقد شهدت ابنتك حبيبة بهتك المتهم محمد حمدي عبد المجيد عرضها عدة مرات وفي أزمنة مختلفة؟ ج: أنا مشوفتش حاجة من الكلام ده. س: وما تعليلك لما شهدت به إذن؟ ج: زي ما قلت قبل كده هو محمد طالما اعترف ياخد جزاؤه لكن أنا مشوفتش حاجة زى كده. س: وما قصد المتهمة هبة السيد من الادعاء على ابنها محمد بذلك؟ ج: عشان محمد ابني كان عندي من يوم الوقفة ومرحلهاش غير تاني يوم العيد هو وأخته حبيبة وهي كانت منبهة عليهم يقعدوا شوية ويرجعوا وهما مسمعوش كلامها ولما رجعولها راحت واخدة التليفون بتاع محمد ابني وطردته هو وأخته، وابني بعد ما طردته من البيت نزل السايبر وقفلها الحسابات بتاعتها اللي بيديرهالها اللي موجودة على الفيس بوك واليوتيوب.

ملف البلوغر هبة السيد

كشفت التحقيقات في قضية البلوجر هبة السيد صاحبة قناة أم زياد وهبة بمواقع التواصل الاجتماعي، أقوال طليق البلوجر هبة السيد، الذي يدعى حمدي.ع، البالغ من العمر 52 عاما، ووجهت جهات التحقيق إلى المتهمة هبة السيد تهمة الإتجار بالبشر، بتعاملها في أشخاص طبيعيين هم أطفالها؛ حيث ظهرت في مادة على مواقع التواصل الاجتماعي تحت عنوان: مسكت ابني مع أخته في أوضة النوم بيعاشرها.

التحقيقات في قضية البلوجر هبة السيد

وننشر أقوال طليق البلوجر هبة السيد بالتحقيقات في القضية التي حملت رقم 7944 لسنة 2023 مركز الخصوص، والمتهمة فيها البلوجر هبة سيد صاحبة قناة أم زياد وهبة، وابنها وزوجها.

وجاءت أقوال طليق البلوجر هبة السيد بالتحقيقات كما يلي:

طليق البلوجر هبة السيد: بعد ما مراتي صورت الفيديو ونشرت على صفحتها قصة علاقة ابني محمد وأخته حبيبة أنا بقيت شاكك وعايز أطمن على بنتي فوديتها لدكتورة نسا وتوليد بعد موضوع الفيديو دا بحوالي 3 أيام وفحصنا غشاء البكارة والدكتورة قالتلي بنتك تمام مفيهاش حاجة ولسه بنت بنوت.

وبسؤال طليق البلوجر هبة السيد بالتحقيقات عن اعتراف نجله محمد بهتكه لعرض شقيقته عدة مرات وفي أزمنة مختلفة؟

ج: أنا مشوفتش حاجة من الكلام ده وهو ما دام اعترف خلاص يستحق جزاؤه لكن أنا مشوفتش حاجة من الكلام ده.

س: وما قولك وقد شهدت ابنتك حبيبة بهتك المتهم محمد حمدي عبد المجيد عرضها عدة مرات وفي أزمنة مختلفة؟

ج: أنا مشوفتش حاجة من الكلام ده.

س: وما تعليلك لما شهدت به إذن؟

ج: زي ما قلت قبل كده هو محمد طالما اعترف ياخد جزاؤه لكن أنا مشوفتش حاجة زى كده.

س: وما قصد المتهمة هبة السيد من الادعاء على ابنها محمد بذلك؟

ج: عشان محمد ابني كان عندي من يوم الوقفة ومرحلهاش غير تاني يوم العيد هو وأخته حبيبة وهي كانت منبهة عليهم يقعدوا شوية ويرجعوا وهما مسمعوش كلامها ولما رجعولها راحت واخدة التليفون بتاع محمد ابني وطردته هو وأخته، وابني بعد ما طردته من البيت نزل السايبر وقفلها الحسابات بتاعتها اللي بيديرهالها اللي موجودة على الفيس بوك واليوتيوب.
تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -
    news-releaseswoman